Registre d'usuaris
Accés llista nadó

Descarregar
llista articles
per al nadó
Món bitti

La meva
cistella bitti

Inici    Productes    Serveis    ATENCION PERSONALIZADA
ATENCION PERSONALIZADA

ATENCION PERSONALIZADA

Ref.
Preu: 0,00 €

Color principal / model: assesorament personalitzat
assesorament personalitzat


En estoc. Lliurament en 24-48 hores.
Aquest producte no té habilitada la venda online




A bitti estem a la vostra disposició per assessorar-vos sobre tot el que necessiteu o volgueu saber mentre espereu l'arribada del vostre nadó.

Si ens demaneu hora us atendrem personalment tant si és per confeccionar una llista nadó o per assessorament en d'altres productes que us puguin interessar.

Només us demanem que, en el cas d'escollir un dissabte, ho programem a primera hora del matí o de la tarda per assegurar un millor servei en aquest dia.

ENVIAMENTS

L'àmbit actual de venda de bitti.es és de Península i Balears.

Per Península i Balears i per a productes en estoc el termini de lliurament és de 48 a 72 hores hàbils. Per lliuraments en termini inferior al proposat per bitti.es s'haurà de contactar amb Bitti per tal de confirmar la possibilitat de les mateixes.

Per a comandes a la Península superiors a 50 € els ports són gratuïts.

Per a comandes inferiors a 50 € el càrrec estàndard serà de 6,90 €.

Per a comandes a les Illes Balears superiors a 100 € els ports són gratuïts.

Per a comandes inferiors a 100 € el càrrec estàndard a Balears serà de 9 €.

 

DEVOLUCIONS

Si per qualsevol motiu no queda satisfet amb la seva comanda, té un termini de 14 dies naturals per tornar-lo, a comptar de la data d'entrega de la comanda segons resguard de lliurament. (Segons el Art.44 de la Llei 7/1996 de 15 de Gener d'Ordenació del Comerç Minorista modificada per la Llei 47/2002 de 19 de Desembre).

Per a això, el producte ha d'estar en perfectes condicions i en el seu embalatge original així com tota la documentació del producte. Excepte en casos d'expressa responsabilitat per defecte o error per part de bitti.es els ports aniran sempre a càrrec del client.

Un cop comprovats aquests requisits s'haurà de posar en contacte amb bitti.es al número d'atenció al client 934197319 o via e-mail a l'adreça de correu electrònic info@bitti.es.

En aquest moment es tramitarà la devolució i es confirmarà el procés a seguir. El cost de l'enviament anirà sempre a càrrec del client i se li notificarà una vegada s'hagi tramitat la seva sol·licitud ja que el seu preu depèn del producte que es vulgui tornar.

No serà abans de verificar que s'han complert totes les condicions establertes que bitti.es haurà de realitzar el reemborsament en el compte bancari que ens indicarà el client per escrit via correu electrònic a l'adreça de correu electrònic info@bitti.es.

En el cas de voler realitzar un canvi el client haurà gestionar-via telefònica a través del número d'atenció al client 934197319.

En el cas de tractar-se d'un producte defectuós bitti.es es farà càrrec del transport de recollida i del nou lliurament del producte en un espai de 24 a 48 hores si estigués disponible en estoc. En cas de no ser-hi bitti.es es compromet a informar el client degudament del temps estimat de reposició. Només en el cas de no poder lliurar el producte en un temps inferior a una setmana respecte a l'acordat prèviament bitti.es es compromet a la devolució de l'import.

Només en el cas que bitti.es tingués la responsabilitat del canvi per causar desperfectes o error en la preparació de la comanda bitti.es es faria càrrec de les despeses de recollida i reposició.


Productes relacionats:
ATENCION PERSONALIZADA
Servicios bitti

0.00 €
LISTA BEBE
Servicios bitti

0.00 €
1 HORA DE PARKING GRATIS
parking

0.00 €
SORTEIG DOCO COTINFANT - FEBRER 2020
Sorteo DOCO'2020

0.00 €
SORTEIG DUALFIX de BRITAX RÖMER - JULIOL 2020
Sorteo dualfix jul'2020

0.00 €

Deixa'ns el teu missatge