Registre d'usuaris
Accés llista nadó

Descarregar
llista articles
per al nadó
Món bitti

La meva
cistella bitti

Inici    Productes    Baixeres Cabàs    SABANA SUPERIOR ESSENTIALS de Joolz
SABANA SUPERIOR ESSENTIALS de Joolz

SABANA SUPERIOR ESSENTIALS de Joolz

Ref. 362013
Preu: 19,95

Color principal / model: gris Melange
gris Melange
off white
natural white

Quantitat:
En estoc. Lliurament en 24-48 hores.


Si vols comprar un/a SABANA SUPERIOR ESSENTIALS de Joolz afegeix-lo/a a la cistella o visita'ns a la nostra Botiga de nadó a Barcelona

AFEGIR A LA CISTELLA




LLENÇOL SUPERIOR DE COTÓ ORGÀNIC DE Joolz

Llençol superior de Joolz que s'ajusta a la part inferior del matalàs perquè el nadó no pugui treure-la.

La col·lecció Joolz Essentials està fabricada amb cotó orgànic 100%. Absorbeix la humitat, regula la calor i és tan suau com la delicada pell del teu nadó. Existeixen cinc accessoris Joolz Essentials en diferents colors per poder anar a conjunt amb els carrets Joolz.
  • Cotó orgànic -100% Bé per al nadó i respectuós amb el medi ambient
  • Absorbeix la humitat, regulen la calor i són suaus per a la pell del teu nadó
  • Posseeix un disseny modern en diferents colors per anar a joc dels carrets Joolz
  • És multifuncional i confortable per fer servir a casa i de passeig
  • Està certificat per GOTS - Satisfan els requisits més estrictes per a tèxtils Orgànics
  • Mesures: 70 x 65 cm

ENVIAMENTS

L'àmbit actual de venda de bitti.es és de Península i Balears.

Per Península i Balears i per a productes en estoc el termini de lliurament és de 48 a 72 hores hàbils. Per lliuraments en termini inferior al proposat per bitti.es s'haurà de contactar amb Bitti per tal de confirmar la possibilitat de les mateixes.

Per a comandes a la Península superiors a 50 € els ports són gratuïts.

Per a comandes inferiors a 50 € el càrrec estàndard serà de 6,90 €.

Per a comandes a les Illes Balears superiors a 100 € els ports són gratuïts.

Per a comandes inferiors a 100 € el càrrec estàndard a Balears serà de 9 €.

 

DEVOLUCIONS

Si per qualsevol motiu no queda satisfet amb la seva comanda, té un termini de 14 dies naturals per a tornar-lo, a comptar de la data d'entrega de la comanda segons resguard de lliurament. (Segons el Art.44 de la Llei 7/1996 de 15 de Gener d'Ordenació de l'Comerç Minorista modificada per la Llei 47/2002 de 19 de Desembre).

En el cas de voler realitzar un canvi el client haurà de gestionar-lo via telefònica a través de l'nombre d'atenció a client 934.197.319 (ext.2), en aquest moment es tramitarà la devolució i es confirmarà el procés a seguir.

Per a això, el producte ha d'estar en perfectes condicions i en el seu embalatge original (en cas contrari el producte pateix una depreciació), així com tota la documentació del producte. Bitti realitzarà el reintegrament a l'consumidor de l'import total de la compra, és a dir, el preu del producte. Les despeses d'enviament de la devolució, aniran a càrrec de el client, tal com s'especifica més avall.

D'acord amb les excepcions a el Dret de Desistiment regulades en el RDL 1/2007, no s'admetrà la devolució d'aquells productes que pertanyen a el grup de cadires de cotxe (per raons de seguretat), cadires de passeig muntades o productes configurats a mida (personalitzats).

Només en el cas que bitti.es tingués la responsabilitat de l'canvi per causar desperfectes o error en la preparació de la comanda bitti.es es faria càrrec de les despeses de recollida i reposició.

Abans de procedir a el reintegrament de de l'import de l'consumidor, l'empresa de missatgeria recollirà el producte i un cop arribi a Bitti es verificarà que s'hagin complert totes les condicions prèviament comentades; Llavors Bitti realitzarà el reemborsament en el compte bancari que ens indicarà el client per escrit via correu electrònic a l'adreça de correu electrònic info@bitti.es en un termini màxim de 7-14 dies.

Les despeses de recollida procedents de l'empresa de missatgeria que recollirà el producte i el tornarà a l'magatzem de Bitti aniran a càrrec del client llevat que es tracti d'un error o defecte de Bitti.

En el cas de tractar-se d'un producte defectuós bitti.es es farà càrrec de l'transport de recollida i de la nova entrega del producte en un espai de 24 a 48 hores si estigués disponible en estoc. En cas de no ser-hi bitti.es es compromet a informar el client degudament de el temps estimat de reposició. Només en el cas de no poder lliurar el producte en un temps inferior a una setmana respecte a l'acordat prèviament bitti.es es compromet a la devolució de l'import.


Deixa'ns el teu missatge