Registre d'usuaris
Accés llista nadó

Descarregar
llista articles
per al nadó
Món bitti

La meva
cistella bitti

Inici    Faq's
Faq's

1. Quin és el termini d’entrega de cada producte?

A la fitxa de producte apareix el termini d’entrega en el que bitti.es es compromet a lliurar el producte. Es podria donar el cas, però, de rebre el producte abans del que s’havia establert. Si per el contrari hagués alguna demora no prevista bitti es posarà en contacte amb vostè per avisar i informar de com procedir. (Veure l’apartat Terminis de Lliurament de les Condicions Generals).


2. Com puc retornar un producte?

Per a donar un millor servei us demanem que us poseu en contacte amb bitti.es al telèfon 93.419.73.19 o envieu un correu electrònic a l’adreça web@bitti.esper poder-vos donar resposta immediata de com procedir. D’aquesta forma podem aconsellar-vos de com procedir seguint també l’apartat Devolucions de les Condicions Generals.


3. Les reparacions es tramiten també a través de bitti?

Sí. La gestió de les reparacions de tots els productes adquirits a bitti s’han de tramitar a través de bitti.es. Per això us demanem que ens truqueu al telèfon 93.419.73.19 o envieu un correu electrònic a l’adreça postventa@bitti.es per poder-vos donar resposta immediata de com procedir. A partir de la vostra sol·licitud us informareu com procedirem a la reparació del producte segons les condicions del proveïdor i la vostra situació geogràfica.


4. Puc consultar la situació de la meva comanda?

Ara podeu accedir a la vostra àrea de client on podreu comprovar l'estat de la vostra comanda. Us informarem de si està en preparació, enviat o lliurat. Així mateix podreu comprovar els xec regals que teniu disponibles per la vostra propera compra.

A més disposem de la possibilitat de consultar la situació de la vostra comanda trucant al telèfon 93.419.73.19. Un dels nostres col·laboradors us informarà del estat de la comanda.


5. Què passa si el producte està defectuós?

En aquest cas, no us preocupeu. bitti es farà càrrec de la recollida i de la reposició de l’article en condicions. Us demanem en aquest cas que contacteu amb el telèfon 934197319 o envieu un correu electrònic a l’adreça postventa@bitti.es poder reposarlos el més aviat possible informant-vos del procediment a seguir.

De totes formes recorda que un article és defectuós quan aquest defecte prové d’una anomalia en la fabricació i en els seu funcionament. Si ha arribat en mal estat per qualsevol altra causa com el transport us demanem que ens ho especifiqueu. Cada causa té un procediment establert a les Condicions Generals.