Sorteig vigilabebès Yoo Go+ HD de Babymoov
2% descompte pagament per transferència - excepte a llistes nadó
3% descompte xec regal online
Enviament gratuït a partir de 50€ (a península)
1h pàrquing gratis a compres superiores a 60€
Click&collect
Accedint a la vostra àrea de client, podreu comprovar l'estat de la vostra comanda. Allà us informarem si està en preparació, enviat o lliurat. Així mateix, podreu comprovar els xecs regal que teniu disponibles per a la vostra pròxima compra.
També podeu consultar l'estat de la vostra comanda a través del telèfon del nostre Customer Service: 93 419 73 19.
En la fitxa de cada producte apareix el termini de lliurament en el qual bitti es compromet a lliurar el producte. Es podria donar el cas de rebre el producte abans del que s'hagués establert. Si per contra, hi hagués alguna demora no prevista, bitti es posarà contacte amb el client per a avisar i informar sobre com procedir. (Veure l'apartat Terminis de Lliurament de les Condicions Generals).
Pots pagar mitjançant transferència bancària, targeta, Bizum i PayPal.
El xec regal sempre va vinculat a un usuari. Per a poder utilitzar-ho has d'iniciar sessió en el teu compte, formalitzar la compra i, en el moment del pagament, se t'indicarà el saldo que tens disponible. A continuació podràs marcar en una casella la quantitat que desitges utilitzar per a la teva compra.
No et preocupis! A bitti disposem de cotxets o de qualsevol producte que necessitis de cortesia mentre esperem que arribi el teu.
Per a donar el millor servei, us demanem que us poseu en contacte amb bitti a través del telèfon 93 419 73 19, o bé enviant un correu a web@bitti.es. Us donarem una resposta immediata sobre com procedir segons l'apartat Canvis i devolucions de les Condicions Generals.
En aquest cas, no us preocupeu. bitti es farà càrrec de la recollida i reposició de l'article en condicions. Us demanem que contacteu amb nosaltres a través del 93 419 73 19 o enviant un correu a postventa@bitti.es, així podrem reposar el teu article el més aviat possible.
De totes maneres recorda que un article es considera defectuós quan aquest defecte prové d'una anomalia en la fabricació o en el seu funcionament. Si ha arribat en mal estat per qualsevol altre motiu com el transport, us demanem que ens l'especifiqueu. Cada causa té un procediment diferent establert en les Condicions Generals.
Si per qualsevol motiu no quedes satisfet amb la teva comanda online, tens un termini de 14 dies naturals per a retornar-lo, a comptar des de la data de lliurament de la comanda segons resguard de lliurament. (Segons el Art.44 de la Llei 7/1996 de 15 de Gener d'Ordenació del Comerç Minorista modificada per la Llei 47/2002 de 19 de Desembre).
En el cas d'haver adquirit el producte a la botiga física, disposes d'un termini de 30 dies naturals.
Sí, la gestió de les reparacions de tots els productes adquirits a bitti s'han de tramitar a través d'aquesta entitat. Per això us demanem que us poseu en contacte amb bitti a través de 93 419 73 19 o bé enviant un correu a postventa@bitti.es. Una vegada heguem rebut la sol·licitud, us informarem sobre com procedir segons les condicions del proveïdor i la vostra situació geogràfica.
Clar! Et facilitem el producte que necessitis de cortesia mentre reparem el teu.
No, a bitti no necessites demanar cita prèvia, sempre seràs atès per una de les nostres assessores dins del nostre horari comercial.
Vine amb el teu cotxe i aparca còmodament en el Pàrquing Loreto situat a 40m de la nostra botiga. Oferim 1h de Pàrquing gratuïta per als nostres clients per compres superiors a 60€. El nostre equip de magatzem t'ajudarà a carregar les teves compres.
Per descomptat! Som un establiment pet friendly.
Disposem del servei Test&Go, que permet portar-te el cotxet perquè el provis abans de compra'l, així encertaràs segur.
Aparca en el Pàrquing Loreto situat a 40m de la nostra botiga i el nostre equip de magatzem t'ajudarà a provar-les en el teu cotxe, així podràs prendre la decisió. Oferim 1h de Pàrquing gratuïta per als nostres clients per compres superiors a 60€.